Ubisoft se odhodlal vyslyšet přání některých fanoušků a přesunul děj nového Far Cry 12000 let nazpátek. Což ale přineslo (mimo jiné) jeden velký problém – a to jazyk, kterým budou postavy mluvit.
Zprvu byla ve Far Cry Primal použitá angličtina, ale té se tvůrci rychle zbavili, jelikož v době zasazení Primalu by působila hodně divně.
Museli tedy vymyslet nový jazyk, který musí být jednoduchý a dobře se vyslovovat.
Ubisoft si tedy pozval lingvisty a další lidi, kteří jsou specializování na praevropský jazyk, aby jim pomohli s jazykem do Far Cry Primal.
Ale ani s prvotním výsledkem nebyl Ubisoft spokojen, jelikož jazyk pocházel z doby cca 5000 let před naším letopočtem a dle slov kreativního ředitele Jean-Cristophe Guyot působil hodně moderně.
Nebyly nalezeny žádné obrázky
Ubisoft tedy požádal lingvisty, jestli by nevytvořili jazyk, který by více odpovídal době, ve které se Far Cry Primal nachází.
Nakonec došlo k vytvoření jazyka, který Ubisoft nazval Wenja. Práci se specialisty si Ubisoft samozřejmě pochvaluje. Lidé, pracující na tvorbě Wenja jazyka byli ze svoji práce taky nadšení, přeci jenom vytvořili jazyk, který se pravděpodobně nejvíce podobá době ve Far Cry Primal.
Kromě jazyka bylo nutné také co nejlépe ztvárnit i pohyby postav – přeci jenom, některé jsou jako „opice“ a některé moderní (na svou dobu, samozřejmě). K tomuto účelu si Ubisoft najal specialistu na pohyby – Terry Notary, který má zkušenosti z filmů jako je trilogie Hobbita nebo nových dílů Planety opic.
Pokuď chcete audioslovník a textový překlad významů slov ve Wenja jazyce, tak si stačí jenom předobjednat Sběratelskou edici Far Cry Primal. Slovníček (textový) se pravděpodobně dočká i českého překladu. Předobjednávat můžete na PC, XOne a PS4.
Pingback: Shrnutí informací o Primalu
Pingback: Far Cry Primal - Trailer a informace