Již je dostupná podpora k hrám od Ubisoftu v českém jazyce


Zatím, pokuď jste měli nějaký problém s hrou od Ubisoftu, museli jste psát na podporu v angličtině (nebo jiném podporovaném jazyce). Nyní již můžete své dotazy, díky Playmanovi, psát česky. Ale má to háček.

POSTUP

  1. Přejděte na polskou verzi webu Ubisoftu: https://support.ubi.com/pl-PL/.
  2. Vpravo nahoře klikněte na Zaloguj się, vyjede nabídka s přihlášením. Zadejte svůj email a heslo, které používáte pro svůj Uplay účet a přihlaste se kliknutím na „Zaloguj się“ nebo stiskem klávesy „Enter„.

    .

    .
  3. Nyní klikněte úplně vpravo nahoře na ikonu menu. Po kliknutí vyjede menu a v něm klikněte na „KONTAKT Z WSPARCIEM„.
    .
    .
  4. Jelikož přistupujete na web z České/Slovenské republiky, tak Vám pravděpodobně vyskočí okno s tím, jestli se má web automaticky přesměrovat na lokalizaci určenou pro vaši zemi. Zde klikněte na „Nie„, jelikož CZ/SK web aktuálně neexistuje a byli byste přesměrování na anglickou verzi webu.
    .
    .
  5. Nyní klikněte na „WYŚLIJ EMAIL„.
    .
  6. Teď už jenom vyberte vaší platformu, na které hrajete, o jakou hru se jedná a o jaký problém se jedná. Poté do šedého pole pod „Przekaż nam krótki opis swojego problemu“ napište v češtině/slovenštině druh vašeho problému s hrou a do šedého pole pod „Jak możemy pomóc?“ popište co nejpodrobněji Váš problém s hrou.
    Kliknutím na „Dodaj pliki“ můžete přidat přílohu, např. screenshot dané chyby.
    .
  7. Odpověď Vám příjde také v češtině/slovenštině. Mějte prosím na paměti, že žadatelů o pomoc s hrou může být hodně a tedy to asi bude chvíli trvat, než Vám dojde odpověď.
[Hodnotilo lidí:6    Průměr:4.5/5]

O BackPa

Jsem fanoušek herní série Far Cry již od prvního dílu. Stále si stojím za tím, že nejlepší multiplayer má první díl! Jsem také vlastníkem a hlavním redaktorem tohoto webu. V případě nějakého dotazu mě můžete kontaktovat emailem na backpa@far-cry.cz


Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

9 zamyšlení nad “Již je dostupná podpora k hrám od Ubisoftu v českém jazyce

  • miki0920

    Dobry večer, mam taky pocit ze ta „podpora k hrám od Ubisoftu v českém jazyce“ nejak nefunguje,urobil som vsetko podla navodu ktory je tu a nic sa nedeje.
    11.2.2017 som tam písal ze mam problem s hrou Far Cry 4 a to taky ze ju neviem aktivovat.Hra mi fungovala normalne, len som musel preinstalovat Windows (Windows 7 Pro),
    tak som musel hru odinstalovat, a teraz mam problem ju aktivovat lebo mi nechce zobrat kod a vypise mi ze Tento CD klič nebo aktivačny kod uz použiva iní účet Ubisoft.A pritom je tam moja email adresa, hru mam nainstalovanu a nič.
    Takze toto je moj problem tak ak bi niekto vedel co s tým tak vopred dakujem za odpoved.

    • BackPa Autor příspěvku

      Zdravím, jste si jist, že jste v Uplay přihlášen pod účtem, který jste použil k aktivaci hry? Protože klíč se dá použít pouze jednou a pak se již stačí přihlásit ke svému Ubi účtu, kde byla hra aktivována a hra již je v knihovně, netřeba znovu aktivovat. Právě tento problém jsem tu párkrát řešil a vždy byli lidi přihlášení pod jiným účtem, jelikož někteří si třeba udělali email jenom pro Uplay a zapomněli na to, případně zapomněli přístupové heslo, s čímž už bohužel nepomůžu.

      • miki0920

        Dakujem za odpoved ,ale ja mam vsetko v poriadku som riadne zaregistrovany a prihlaseny mam tam este jednu hru “ Driver San Francisko “ a ta funguje v poriadku , ale FAR CRY 4 ???.Ako keby zamrzla alebo co ja hu tam mam ale jej obrazok je taky matny a ked na neho kliknem tak sa mi ukaze „odinstalovat“ a to je vsetko ,uz som skusal aj to ze som ju dal odinstalovat ,potom som ju znova nainstaloval a zase to iste tak neviem

        • BackPa Autor příspěvku

          Maximálně tak ještě zkusit odinstalovat Uplay, restartovat PC a znovu nainstalovat a přihlásit se s tím, že Uplay spustíte jako správce. Více mě už opravdu nenapadá.

          • miki0920

            Skusil som aj to a nic stale to iste “ Tento CD klič nebo aktivačny kod uz použiva iní účet Ubisoft “ , tak si asi budem musiet nainstalovat krecknutu verziu a uz nikdy firma Ubisoft.
            Dakujem ti za tvoj čas.

            • BackPa Autor příspěvku

              A kdes ten klíč kupoval? Protože zrovna u Far Cry 4 byla kauza kradených klíčů, kdy na nějakých zahraničních webech bylo možno za levno nakoupit klíče, ale ty pak Ubisoft začal blokovat.

              • miki0920

                Hru som kupoval v obchode TESCO krabicovu verziu 19.11.2014 za 46,99 € čiže na druhy den po vydani hry a je to ubohe ze firma ktora vyda miliony verzii tejto hry nevie ze či je kod original alebo ukradnuty.Ale uz ma prešla trpezlivost seriem na nich.Kebi ze mam presnu adresu šefa firmy Ubisoft tak hru zabalim uj z učtom a pošlem ju tomu chudakovy nech si ju po-ebe.
                Ale BackPa aj tak Ti dakujem.

                • BackPa Autor příspěvku

                  Ono ty klíče byly originál, ale koupené přes kradené kreditky atd, ale v ČR byly všechny OK. Zkoušel jsem i googlit, ale bohužel jsem řešení nenašel.

  • luba

    Zdravím . Děkuji za návod jak se dostat na podporu Ubi , ale já se nemohu přihlásit k účtu . Verifikace . Potřeboval bych ji vypnout supportem .