Již je dostupná podpora k hrám od Ubisoftu v českém jazyce


Zatím, pokuď jste měli nějaký problém s hrou od Ubisoftu, museli jste psát na podporu v angličtině (nebo jiném podporovaném jazyce). Nyní již můžete své dotazy, díky Playmanovi, psát česky. Ale má to háček.

POSTUP

  1. Přejděte na polskou verzi webu Ubisoftu: https://support.ubi.com/pl-PL/.
  2. Vpravo nahoře klikněte na Zaloguj się, vyjede nabídka s přihlášením. Zadejte svůj email a heslo, které používáte pro svůj Uplay účet a přihlaste se kliknutím na „Zaloguj się“ nebo stiskem klávesy „Enter„.

    .

    .
  3. Nyní klikněte úplně vpravo nahoře na ikonu menu. Po kliknutí vyjede menu a v něm klikněte na „KONTAKT Z WSPARCIEM„.
    .
    .
  4. Jelikož přistupujete na web z České/Slovenské republiky, tak Vám pravděpodobně vyskočí okno s tím, jestli se má web automaticky přesměrovat na lokalizaci určenou pro vaši zemi. Zde klikněte na „Nie„, jelikož CZ/SK web aktuálně neexistuje a byli byste přesměrování na anglickou verzi webu.
    .
    .
  5. Nyní klikněte na „WYŚLIJ EMAIL„.
    .
  6. Teď už jenom vyberte vaší platformu, na které hrajete, o jakou hru se jedná a o jaký problém se jedná. Poté do šedého pole pod „Przekaż nam krótki opis swojego problemu“ napište v češtině/slovenštině druh vašeho problému s hrou a do šedého pole pod „Jak możemy pomóc?“ popište co nejpodrobněji Váš problém s hrou.
    Kliknutím na „Dodaj pliki“ můžete přidat přílohu, např. screenshot dané chyby.
    .
  7. Odpověď Vám příjde také v češtině/slovenštině. Mějte prosím na paměti, že žadatelů o pomoc s hrou může být hodně a tedy to asi bude chvíli trvat, než Vám dojde odpověď.
[Celkem: 6    Průměr: 4.5/5]

O BackPa

Jsem fanoušek herní série Far Cry již od prvního dílu. Stále si stojím za tím, že nejlepší multiplayer má první díl! Jsem také vlastníkem a hlavním redaktorem tohoto webu. V případě nějakého dotazu mě můžete kontaktovat emailem na backpa@far-cry.cz


Leave a comment

9 zamyšlení nad “Již je dostupná podpora k hrám od Ubisoftu v českém jazyce

  • miki0920

    Dobry večer, mam taky pocit ze ta „podpora k hrám od Ubisoftu v českém jazyce“ nejak nefunguje,urobil som vsetko podla navodu ktory je tu a nic sa nedeje.
    11.2.2017 som tam písal ze mam problem s hrou Far Cry 4 a to taky ze ju neviem aktivovat.Hra mi fungovala normalne, len som musel preinstalovat Windows (Windows 7 Pro),
    tak som musel hru odinstalovat, a teraz mam problem ju aktivovat lebo mi nechce zobrat kod a vypise mi ze Tento CD klič nebo aktivačny kod uz použiva iní účet Ubisoft.A pritom je tam moja email adresa, hru mam nainstalovanu a nič.
    Takze toto je moj problem tak ak bi niekto vedel co s tým tak vopred dakujem za odpoved.