12.4.2016 vyšel další, v pořadí již 3tí, patch, který kromě oprav přinesl i nový herní mód – Přežití. Co všechno upravuje se dozvíte v článku.
SEZNAM ZMĚN V PATCHI 1.3.0
NOVÉ – Režim přežití
– Dostupné v novém herním nastavení při spuštění nové hry
– Nové – Přidán ukazatel výdrže
— Výdrž se pomalu během hraní vyčerpává
— Rychleji se vyčerpává během chůze/běhu/rychlého cestování/souboje
— Rychlé cestování spotřebovává výdrž
— Výdrž může být obnovena během spánku a jezení určitých receptů
— Manuální léčení snižuje výdrž
— Nízká úroveň výdrže zpomaluje pohyb a regeneraci zdraví. Když je výdrž na 0, manuální léčení a rychlé cestování nejsou aktivní.
– Ochočená zvířata
— Nové – Trvalá smrt pro ochočená zvířata
—- Pokud zvíře zemře, hráč si musí najít a ochočit nového
—- To se také vztahuje na legendární zvířata, která po smrti už znovu nenajdete
—- Stažení zvířete po smrti vám přidá kůži
— Nové – Únava při jízdě na zvířeti – Po nějakém čase nepřetržité jízdy začne zvířatům ubývat zdraví
— Ochočení šavlozubých tygrů, hnědých medvědů a jeskynních medvědů vyžaduje vážnější snížení jejich zdraví
— Zdraví nelegendárních ochočených zvířat bylo sníženo
— Útoky sovy a používání bomb bylo vypnuto
– Svět/Zdroje
— Ve světě se vyskytuje méně zdrojů a méně je získáváno jejich sbíráním
— Do skrýše s odměnami je od Wenjanské populace přidáváno méně denních zdrojů
— Zdroje ve skrýši s odměnami mohou být získány pouze ve skrýši ve vesnici
— Požadavky pro vzácné zvířecí kůže byly sníženy
— Noci jsou delší a temnější
— Body rychlého cestování již nejsou standardně odemykány při dosažení táboráku
– Dovednosti
— Křivka ZK byla upravena a došlo ke změně ve vybalancování dovedností
— Určité „příliš silné“ dovednosti byly odstraněny
— Efekty na další dovednosti byly přepracovány
— Cena bodu dovednosti byla přepracována
– Hra
— Přidáno napnutí luku vyžadující od hráčů kompletně natáhnout šíp aby docílili maximálního účinku
— Výdrž zbraně byla upravena, aby byla realističtější při zásahu tvrdého/měkkého povrchu
— Zbraně jsou ohněm mnohem rychleji zničeny
— Menší slow-motion efekt v kolečku se zbraněmi, nabídkách jídla a společníka
— Výroba munice v kolečku se zbraněmi vyžaduje podržení
— Kapacita batohu byla snížena
— Regenerace hráčova zdraví byla snížena
— Některé léčitelské recepty nyní kromě zelených listů vyžadují i červené
— Snížena úroveň podléhání zimě
— Kompletně vylepšené zimní oblečení již nenabízí úplnou ochranu před zimou
— Hořící zbraně zhasnou během přepínání mezi zbraněmi (pouze na obtížnost expert)
— Rychlé cestování stojí výdrž a maso, podle vzdálenosti
— Minimapa byla odstraněna
— Shadery na označených nepřátelích byly odstraněny
— Některá nastavení rozhraní byly standardně vypnuty pro zvýšení zážitku (ale mohou být znovu zapnuty)
— Doba loveckého vidění byla standardně nastavena na 20s (doba může být v nastaveních změněna)
— Snížen rádius odhalení mlhy
— Uložit a ukončit lze, pouze pokud nejste v souboji
— Obtížnost hry nemůže být po spuštění režimu Přežití s Trvalou smrtí změněna
– UI/Divočina
— Nepřátelé častěji reagují a jsou v boji více agresivní
— Divoká zvěř vás snadněji najde
— Krvavé stopy ze zraněných zvířat je těžší najít
— Sníženo množství zvířat během dne, zatímco během noci došlo k jeho navýšení
— Sníženo množství lidí a frekvence událostí Wenja
— Bojovníci Wenja jsou méně odolní
— Zvířata se již v loveckém vidění nezobrazují, pokud však nejsou agresivní vůči hráči, mrtvé nebo společníci
— Snížena úroveň zdraví pro epická zvířata, Batari a Ull
NOVÉ – Trvalá smrt
– Dostupné v novém herním nastavení při spuštění nové hry s aktivním režimem Přežití
– Dostupné tři volby – Vyp, Zap, Druhá šance
— Vyp – Při smrti se oživíte
— Zap – Pokud zemřete hra skončila
— Druhá šance – Oživíte se jen, pokud dosáhnete dostatečného postupu ve hře od své poslední smrti (každé 3 % jak je vyobrazeno v celkovém postupu hráče)
— Selhání během Tensayových vizí se nepočítá jako smrt (vždyť pouze sníte)
Stabilita a výkon
– Opraven problém, kdy hráč během přepínání zbraní mohl při určitých podmínek ztratit inventář
– Opraveny určité, málo se objevující pády
Hra
– Nové nastavení v herní nabídce – Doba loveckého vidění – Přepíná dobu loveckého vidění (standardní/20s/30s/nekonečné)
– Nové nastavení v nabídce rozhraní – Skrytí zaměřovače luku během míření nebo zadržení připraveného luku
– Opravena odolnost dovednosti poškození zblízka, které také ovlivňovalo poškození na dálku
– Navýšena úroveň kritického zdraví v režimech obtížnosti těžká/expert
Osvětlení a efekty
– Opraven problém s osvětlením na tělech na vodě, které mohly lehce měnit barvu při opouštění jeskyně
– Drobné opravy s problémy s překrýváním
Umělá inteligence a divočina
– Různé opravy chyb
Mise/Aktivity/Svět
– Opraveno umístění háku na sever od stanoviště Tushwarha, které mohlo způsobit pád a smrt hráče, pokud se snažil slézt
– Opraven problém, kdy hráči mohli opustit mapu během mise – Vidění ledu
– Opraven problém, kdy hráči mohli opustit mapu v jeskyni Shayu
– Opraven problém, kdy se hráči mohli zaseknout v jeskyni Dangu
– Opraven problém, kdy se hráči mohli zaseknout v nekonečné smyčce po dokončení mise – Na udamské území
– Opraveny zdroje, které mohly způsobit zaseknutí hráče na mapě během jejich sběru
– Opraven problém, kdy se ostrozubé ryby neobjevovali na určitých místech na mapě
– Opraven problém, kdy se hráč mohl zaseknout v padajícím obelisku v chrámu Batari v Izilské domovině
Menu/Rozhraní/Mapa
– Opraven problém, který mohl za určitých podmínek způsobovat blikání jednoho z ukazatelů života
– Opraven problém, kdy zpráva „Území objeveno“ mohlo zůstat ve specifických situacích na obrazovce během animací
– Opraven problém, kdy některé ikony zůstaly na obrazovce i při použití volby „Vypnout všechno“ v nastavení rozhraní
PC:
NOVÉ – balíček Ultra-HD textur
Přidána volba pro vypnutí mrtvých zón myší
Úpravy rozhraní a vstupu
Různé drobné opravy chyb
Pingback: Výzvy Ubisoftu - nejhezčí screenshoot z Primalu
1.3.0 a nie 1.0.3
Opraveno.