SEZNAM ZMĚN V PATCHI 1.3.0


12.4.2016 vyšel další, v pořadí již 3tí, patch, který kromě oprav přinesl i nový herní mód – Přežití. Co všechno upravuje se dozvíte v článku.

SEZNAM ZMĚN V PATCHI 1.3.0

NOVÉ – Režim přežití
– Dostupné v novém herním nastavení při spuštění nové hry
– Nové – Přidán ukazatel výdrže
    — Výdrž se pomalu během hraní vyčerpává
    — Rychleji se vyčerpává během chůze/běhu/rychlého cestování/souboje
    — Rychlé cestování spotřebovává výdrž
    — Výdrž může být obnovena během spánku a jezení určitých receptů
    — Manuální léčení snižuje výdrž
    — Nízká úroveň výdrže zpomaluje pohyb a regeneraci zdraví. Když je výdrž na 0, manuální léčení a rychlé cestování nejsou aktivní.
– Ochočená zvířata
    — Nové – Trvalá smrt pro ochočená zvířata
        —- Pokud zvíře zemře, hráč si musí najít a ochočit nového
        —- To se také vztahuje na legendární zvířata, která po smrti už znovu nenajdete
        —- Stažení zvířete po smrti vám přidá kůži
    — Nové – Únava při jízdě na zvířeti – Po nějakém čase nepřetržité jízdy začne zvířatům ubývat zdraví
    — Ochočení šavlozubých tygrů, hnědých medvědů a jeskynních medvědů vyžaduje vážnější snížení jejich zdraví
    — Zdraví nelegendárních ochočených zvířat bylo sníženo
    — Útoky sovy a používání bomb bylo vypnuto
– Svět/Zdroje
    — Ve světě se vyskytuje méně zdrojů a méně je získáváno jejich sbíráním
    — Do skrýše s odměnami je od Wenjanské populace přidáváno méně denních zdrojů
    — Zdroje ve skrýši s odměnami mohou být získány pouze ve skrýši ve vesnici
    — Požadavky pro vzácné zvířecí kůže byly sníženy
    — Noci jsou delší a temnější
    — Body rychlého cestování již nejsou standardně odemykány při dosažení táboráku
– Dovednosti
    — Křivka ZK byla upravena a došlo ke změně ve vybalancování dovedností
    — Určité „příliš silné“ dovednosti byly odstraněny
    — Efekty na další dovednosti byly přepracovány
    — Cena bodu dovednosti byla přepracována
– Hra
    — Přidáno napnutí luku vyžadující od hráčů kompletně natáhnout šíp aby docílili maximálního účinku
    — Výdrž zbraně byla upravena, aby byla realističtější při zásahu tvrdého/měkkého povrchu
    — Zbraně jsou ohněm mnohem rychleji zničeny
    — Menší slow-motion efekt v kolečku se zbraněmi, nabídkách jídla a společníka
    — Výroba munice v kolečku se zbraněmi vyžaduje podržení
    — Kapacita batohu byla snížena
    — Regenerace hráčova zdraví byla snížena
    — Některé léčitelské recepty nyní kromě zelených listů vyžadují i červené
    — Snížena úroveň podléhání zimě
    — Kompletně vylepšené zimní oblečení již nenabízí úplnou ochranu před zimou
    — Hořící zbraně zhasnou během přepínání mezi zbraněmi (pouze na obtížnost expert)
    — Rychlé cestování stojí výdrž a maso, podle vzdálenosti
    — Minimapa byla odstraněna
    — Shadery na označených nepřátelích byly odstraněny
    — Některá nastavení rozhraní byly standardně vypnuty pro zvýšení zážitku (ale mohou být znovu zapnuty)
    — Doba loveckého vidění byla standardně nastavena na 20s (doba může být v nastaveních změněna)
    — Snížen rádius odhalení mlhy
    — Uložit a ukončit lze, pouze pokud nejste v souboji
    — Obtížnost hry nemůže být po spuštění režimu Přežití s Trvalou smrtí změněna
– UI/Divočina
    — Nepřátelé častěji reagují a jsou v boji více agresivní
    — Divoká zvěř vás snadněji najde
    — Krvavé stopy ze zraněných zvířat je těžší najít
    — Sníženo množství zvířat během dne, zatímco během noci došlo k jeho navýšení
    — Sníženo množství lidí a frekvence událostí Wenja
    — Bojovníci Wenja jsou méně odolní
    — Zvířata se již v loveckém vidění nezobrazují, pokud však nejsou agresivní vůči hráči, mrtvé nebo společníci
    — Snížena úroveň zdraví pro epická zvířata, Batari a Ull

NOVÉ – Trvalá smrt
– Dostupné v novém herním nastavení při spuštění nové hry s aktivním režimem Přežití
– Dostupné tři volby – Vyp, Zap, Druhá šance
    — Vyp – Při smrti se oživíte
    — Zap – Pokud zemřete hra skončila
    — Druhá šance – Oživíte se jen, pokud dosáhnete dostatečného postupu ve hře od své poslední smrti (každé 3 % jak je vyobrazeno v celkovém postupu hráče)
    — Selhání během Tensayových vizí se nepočítá jako smrt (vždyť pouze sníte)

Stabilita a výkon
– Opraven problém, kdy hráč během přepínání zbraní mohl při určitých podmínek ztratit inventář
– Opraveny určité, málo se objevující pády

Hra
– Nové nastavení v herní nabídce – Doba loveckého vidění – Přepíná dobu loveckého vidění (standardní/20s/30s/nekonečné)
– Nové nastavení v nabídce rozhraní – Skrytí zaměřovače luku během míření nebo zadržení připraveného luku
– Opravena odolnost dovednosti poškození zblízka, které také ovlivňovalo poškození na dálku
– Navýšena úroveň kritického zdraví v režimech obtížnosti těžká/expert

Osvětlení a efekty
– Opraven problém s osvětlením na tělech na vodě, které mohly lehce měnit barvu při opouštění jeskyně
– Drobné opravy s problémy s překrýváním

Umělá inteligence a divočina
– Různé opravy chyb

Mise/Aktivity/Svět
– Opraveno umístění háku na sever od stanoviště Tushwarha, které mohlo způsobit pád a smrt hráče, pokud se snažil slézt
– Opraven problém, kdy hráči mohli opustit mapu během mise – Vidění ledu
– Opraven problém, kdy hráči mohli opustit mapu v jeskyni Shayu
– Opraven problém, kdy se hráči mohli zaseknout v jeskyni Dangu
– Opraven problém, kdy se hráči mohli zaseknout v nekonečné smyčce po dokončení mise – Na udamské území
– Opraveny zdroje, které mohly způsobit zaseknutí hráče na mapě během jejich sběru
– Opraven problém, kdy se ostrozubé ryby neobjevovali na určitých místech na mapě
– Opraven problém, kdy se hráč mohl zaseknout v padajícím obelisku v chrámu Batari v Izilské domovině

Menu/Rozhraní/Mapa
– Opraven problém, který mohl za určitých podmínek způsobovat blikání jednoho z ukazatelů života
– Opraven problém, kdy zpráva „Území objeveno“ mohlo zůstat ve specifických situacích na obrazovce během animací
– Opraven problém, kdy některé ikony zůstaly na obrazovce i při použití volby „Vypnout všechno“ v nastavení rozhraní

PC:

NOVÉ – balíček Ultra-HD textur
Přidána volba pro vypnutí mrtvých zón myší
Úpravy rozhraní a vstupu
Různé drobné opravy chyb


O BackPa

Jsem fanoušek herní série Far Cry již od prvního dílu. Stále si stojím za tím, že nejlepší multiplayer má první díl! Jsem také vlastníkem a hlavním redaktorem tohoto webu. V případě nějakého dotazu mě můžete kontaktovat emailem na backpa@far-cry.cz

Leave a comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 zamyšlení nad “SEZNAM ZMĚN V PATCHI 1.3.0