DLC Obsazení (EN Overrun) je děláno jako PvP (multiplayerový – player vs player) herní mód.
Vaším úkolem je obsadit vyznačenou oblast na mapě, po určitém čase obsazování se oblast změní. Takto se to střídá až do konce hry, která je omezena časem.
- Oblast je poté i omezena výškou, když totiž vylezete na zvonici, tak od od druhého patra výše jste mimo obsazovací oblast. Podle mě je toto dobrý krok, zamezí se tak kempení lidí ve věži, kde je těžšší je zabít.
- V tomto herním módu získáváte body – za každých maximálně 10 vteřin strávených v určené oblasti získáte 1 bod. Maximálně pro to, že 10 vteřin je potřebných pouze tehdy, je-li hráč v oblasti sám, pokuď je tam více spojenců, čas pro zabrání oblasti se zkracuje.
- Abyste danou oblast začali obsazovat, musíte v ní mít převahu bojovníků oproti protivníkovi.
Osobně se mi tento herní režim líbí, ale má jednu velkou chybu – a to využití boje Rakshasa vs Zlatá stezka, protože šíp proti MG42 má málokdy šanci na vítězství v boji(rozuměje, pokuď není hráč Zlaté stezky totální lama). Pokuď tedy nemáte dobrý tým, tak se připravte na prohru. To samé platí sice i o týmu Zlaté stezky, ale s MG42 máte větší šanci na zabití nepřítele. Nehledě na to, že zde není moc míst, kde se ukrýt a často je problém najít munici pro Rakshasa, zatímco na munici pro Zlatou stezku je snažší narazit. Šípy pro Rakshasa jsou většinou mimo obsazovací oblast.
- Nebudu se tu moc rozepisovat, stejně to nikdo nečte, takže chcete-li mít lepší představu o tom, jak to vypadá ve hře, zkoukněte gameplay – Mapa Výcvik.
- Toto DLC mimo nového herního módu přináší i 4 nové mapy a pouštní buginu pro Zlatou stezku.
- DLC je dostupné pro všechny herní platformy, na které Far Cry 4 vyšlo.