Změna nicku ve hře.
Určitě každého z vás,kdo hrál někdy multiplayer zamrzelo,že si nemůže změnit nick,ale ono tomu tak není.Změnit si ho můžete jednoduše.Stačí vyvolat konzoli stiskem
a napsat "use_clan_tag" (bez uvozovek) a za to nick,jaký chcete mít.Mějte na paměti to,že pokuď nechcete aby se vám ukazoval předchozí nick,tak ten nový musí být dostatečně dlouhý,aby ten původní "posunul" za hranice zobrazení.Můžete použít i ikonky zbraní:
Commando:
~G3 - G3-KA4
~AK - AK-47
~FN - FAL Paratrooper
~45 - Star -45
~79 - M-79
Sharpshooter:
~03 - M1903
~DG - Dragunov SVD
~AS - AS50
~MK - Makarov
~FG - Flare Pistol
Guerrilla:
~IT - Homeland 37
~SP - SPAS-12
~US - USAS-12
~10 - MAC-10
~IE - IED
Rebel:
~LP - LPO-50
~RP - RPG-7
~MG - MGL-140
~MK - Makarov
~UZ - Uzi
Gunner:
~PK - PKM
~CG - Carl G Rocket Launcher
~M2 - M-249 SAW
~DE - Desert Eagle
~10 - MAC-10
Saboteur:
~DA - Dart Rifle
~MP - Silent MP-5
~16 - AR-16
~6P - Silent Makarov 6P9
~IE - IED
Other weapons:
~MM - Mounted M-249
~SS - Silenced Shotgun
~SO - Sawed-off shotgun
~CB - Crossbow
~19 - Mk19 Grenade Launcher
~67 - Grenade
~MO - Molotow Cocktail
~MA - Machete
OTHER:
~EX - Explosion
~FI - Fire
~VH - Jeep
~D1 - Placeholder 1
~D2 - Placeholder 2
~D3 - Placeholder 3
~D4 - Placeholder 4
~D5 - Placeholder 5
~D6 - Placeholder 6
~BA - Left Arrow (Rew)
~ST - Right Arrow (Play)
~BB - B console pad
~AA - A console pad
~XX - X console pad
~YY - Y console pad
~L3 - LS console pad
~R3 - RS console pad
~LT - LT-Symbol
~LS - LS-Symbol
~LB - LB-Symbol
~RB - RB-Symbol
~RS - RS-Symbol
~RT - RT-Symbol
~DR - Cross
~DV - Cross
~DH - Cross
~DL - Cross
~DP - Cross
Jenom upozorňuji,že mezi slovy nesmí být mezera,jinak to nebude fungovat!
===============================================================
Tutoriál k editoru hry Far Cry 2
Dřív,než začnete pracovat v editoru,měli byjste si přečíst pravidla pro práci v editoru:
1.Mezi nejdůležitější věcí patří kontrola mapy,musíte si kontrolovat,jestli někde nemáte nějaký objekt nad terénem,to se stává,pokud umistíte nějaký objekt na nerovný povrch.
2.Použivejte objekty ze stejné kolekce,například použijete li funkci "Barvení textur" a vyberete v ní nějakou položku z kolekceSavana,tak používejte i ostatní objekty(skály,vegetace,atd.)ze stejné kategorie.
3.Hlídejte si to,aby šlo vylézt z vody.
4.Mapy nedělejte moc velké,nejlépe do velikosti mřížky 128 (popsáno níže)
5.Dávejte pozor,aby jste neměli objekt v objektu,např. někde umistíte budovu,hned vedle strom,taky aby větve stromů nezasahovaly do budovy,to samé platí i u některých budov za použití trávy či jiného typu vegetace.
6.Snažte se zabránit vzniku blikajících textur,ty vzniknou tak,že např. překryjete 2 objekty ve stejné ůrovni.
7.Volte uvážlivě jaké objekty použijete,při špatném použití může být výsledek špatně vypadající. Nemůžete vedle kostela umístit objekt ze zbírky "Rybářské budovy",to by přeci jenom vypadalo divně :-) (snažte se prostě držet bodu 2).
8.Používejte okluzní bloky,funkce popsána níže.
9.Pro efektivitu neni špatné např. vybavit budovu nějakým tým nábytkem apod. :-),ale zase to moc nepřehánět,mapa by pak mohla hráčům moc sekat a tudíž by se nehrála.
10.Pohrajte si s barvami krajiny,např. terén kolem potoka můžete obarvit zeleně,pod stromy obarvit textur tak,aby to vypadalo že je tam popadané listí apod.
Seznámení s editorem
Popis funkcí
1.Nová mapa-Slouží k vytvoření nové mapy
2.Otevřít-Slouží k otevření již uložené mapy
3.Uložit-Slouží k uložení aktuální mapy
4.Zpět-Vrátí poslední akci
5.Znovu-Vrátí akci,která byla odstraněna funkci Zpět
6.Nerovnost terénu-slouží k tvorbě nerovností na terénu(kopce apod.)
7.Zvýšit/Snížit terén-Zvýší nebo sníží terén o určitou hodnotu.
8.Terén-rovný-slouží k nastavení výšky terénu.Pomocí tohoto nástroje si můžete nastavit pevnou výšku terénu.
9.Terén-hladký-Slouží k vyhlazení terénu,používá se např k zpřístupnění vyvýšených míst hráči.Použijte např. když uděláte potok,tak kolem něj.Obtížnost terénu nastavte na minimum,tím docílíte toho,aby hráč mohl z vody vylézt.
10.Terén-nájezd-Slouží ke tvorbě nájezdu na terénu.
Před |
|
Po |
|
Při výběru této funce se vyberte místo,kde bude nájezd začínat a klikněte ne něj, objeví se vám oranžový kruh(2).Poté klikněte na místo,kde má nájezd končit(1).
11.Šum terénu-slouží ke tvorbě nerovností v terénu,pokud chcete volně měnit výšku terénu,zaklikněte "Režim zbírání" v Nástrojích(ta tabulka v pravo)
13.Barvení textur-slouží k obarvení terénu a textur(tráva apod.)
14.Objekty-
1.Výběr objektů
2.Posun objektů-slouží k označení a přesunutí objektů
3.Rotace-Slouží k otáčení objektů
5.Přidat-slouží k přidávání objektů do mapy
6.Kolekce předmětů,které můžete přidávat.Předměty jsou rozděleny do skupin.
7.Slouží k zobrazení objektů,které můžete přidat
15.Systém zbírky-klikěte na "Přiřadit" a z nabídky si vyberte jednu z kolekcí,poté potvrďte stiskem OK.
Hranatý štětec-vybráním této možností se změní kruhový výběr na výběr čtvercový.
16.Silnice-slouží k vytvoření silnic,zase máte na výběr z několika druhů
1.Slouží k výběru a posunu silnice
2.Slouží k nakreslení silnice
3.Slouží k deformaci silnice-přidává body a tím můžete cestu více ohýbat
4.Ubírá body
17.Hratelná zóna-slouží k nastavení zóny,kde se hráč může pohybovat,překročí li tuto zónu bude upozorněn a jestli se do určitého limitu nevrátí zpět do hrací zóny tak umře.
18.Prostředí-zde se nastavuje počasí,čas a ůroveň vody na mapě.
19.Ověření mapy-slouží k ověření,zda ja mapě vše v pořádku.
20.Vlastnosti mapy-zde se nastavuje název,autor,velikost mapy a počet hráčů,kdy bude mapa dobře hratelná
Tipy k usnadnění atd.
Diamanty by od sebe měly být vzdáleny maximálně tak,aby nepřesahovaly velikost jednoho čtverce v mřížče 128.
Duplikace objektu-vyberte objekt,nyní stiskněte Shift a táhněte za jednu ze šipek.
Otáčení-pro otáčení se nemuséte stále přepínat mezi "Přesunout" a "Otočit",stačí při funkci "Přesunout" držet Ctrl.
Okluzní bloky-umísťují se do objektů
a slouží k:
OSTATNÍ NÁVODY
Všechny návody,co se zde nacházejí,není li u návodu napsano jinak,jsem vytvořil já a bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat jakýkoliv obsah z těch stránek.Kontakt naleznete zde: KONTAKT |